Contoh Pidato Bahasa Sunda Tentang Bahaya Narkoba Singkat

Pidato Bahasa Sunda Tentang Narkoba


Okey semuanya, bertemu lagi dengan saya, jadi nihhh dalam kesempatan kali ini saya akan membagikan sebuah Contoh pidato bahasa sunda tentang bahaya narkoba singkat bagi anda semua, nahh kalau kita dengar kata narkoba, pastinya kita harus selalu menghindari hal tersebut, apalagi kalau dilingkungan kita banyak yang mengedarkannya, saya sarankan segera laporkan. jadi kalau kita ingat bahaya sangat luar biasa, bisa dilihat dari sistem otak kita yang tidak akan berjalan sempurna dan otak kita juga yang tidak akan bisa jadi stabil lagi sistem kerjanya.

Contoh Pidato Bahasa Sunda Tentang Bahaya Narkoba Singkat
Pidato Sunda Bahaya Narkoba

Pidato Singkat Tentang Narkoba Bahasa Sunda


Assalamualaikum warohmatullohi wabarokatuh 

Kepala hadirin anu dipiika hormat ka ibu bapak  sareng saderek anu sami di hormat ku simkuring, dina kesempatan Ieu simkuring sanes mapatahan, sanes leuwih terang tidak sadayana tapi Ieu etang etang ngemutan sadayana perkawis bahaya narkoba Jeung rengrenganana hehehhe.
Perkawis Ieu NU di utamina ka generasi anu Anom, ulah sakali sakli ngadeukeutan NU namina narkoba Ieu. 
 
Hadirin anu dipikahormat, seueur pisan bahayanya Tina narkoba teh tapi Aya Oge manfaat upami urang ninggal secara medis mah. Tapi seueur natehnu namina narkoba teh disalahgunakan ku para pamakena. Duka ameh naon da simkuring lieur hehehhe. Saur mamah ameh lieur Jeung santai, tahh pami hoyong lieur Jeung santai mah ulah ku narkoba hehhe tiasa di bentur bentur masyakarat Oge. Tapi salah pan pagaweanage kitutehh, Matak ulah sakali kali nyobaan nukararitu. 

Hadirin upami urang ninggal seueur pisan kagorengan Tina pamakena narkoba teh, to mimiti saraf urang jadi lemah terus ngaruksak kanaotak Jeung jantung di tambih deui Kana urang jadi temperamental. 

Bahaya pisan narkoba teh, Komo lamun mamake Kana NU disuntik babarengan biasanamah didinya sok bulat Kana panyakit HIV nyaeta panyakit NU nyerang kekebalan tubuh NU can Aya obatna, tahhlamun geus kaserang kitu biasanamah jelemanateh sok mararaot teteh.
Inget Oge lamun urang ngalakuken seks si panyakit etage bisa nular, tuh pan lain maneh sorangan wae engkena NU dirugikeun ku narkoba teh. 

Contoh Teks Naskah Pidato Tentang Bahaya Narkoba Bahasa Sunda 

Inget Oge kusadayana, lamun urangge candu Jeung boga panyakit HIV, pan urangteh asa nyiksa diri saumur umur, tahh Komo Mun Batur arapeleun seuseueurnamah sok dijarauhan soalna sieun Nepa eta panyakit. Padahal mah pami salaman hungkul mah moal nanaon hehehehe. 
 
Tapi da duka kumaha ku masyarakat seueur aman dijauhan,siganamah mencegah lebih baik dari pada mengobati wkwkkw. Tahhh Matak tong sakali ngadeukeutan narkoba meh teu di jauhkan masyarakat, inget dampak gorengnya Tina eta narkoba, matakan pami seueur masalah Danes kudu Kana narkoba tapi kudu diselesaikeun tegangan solusina. 
 
Pami nyegah narkoba mah gampil,seueuran  kahobby sareng olahraga.
Dupi sakitu anu tiasa dipihatur, hapunten Tina Sagala kasalahan Wassalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

Okeyy mungkin sekian saja artikel kali ini yang bisa saya sajikan kepada anda, mohon maaf apabila banyak kekurangan atau kesalahan, akhirul kalam wassalamualaikum dan terimakasih telah membaca Contoh pidato bahasa sunda tentang bahaya narkoba singkat semoga bisa membantu dan bermanfaat bagi kita semua.

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Contoh Pidato Bahasa Sunda Tentang Bahaya Narkoba Singkat"